HomeŽenaKrása, ladnost a tajemno v jedné osobě.

Krása, ladnost a tajemno v jedné osobě.

Každý člověk je originál a vnímání krásy a půvabu máme rozdílné. Ale my všichni, heterosexuální muži, máme jedno společné, všichni do jednoho se otočíme za krásnou ženou, když nás míjí. Všichni, alespoň na okamžik, se delší dobu zadíváme na nádhernou ženu stojící před námi ve frontě v supermarketu. A nemyslím to nějak sexisticky, či nevychovaně, naopak. Vždyť každá žena se chce líbit a každodenní ranní rituál většiny žen je důkaz toho, že zkrášlení již tak půvabné tváře nenechávají jen tak náhodě. Možná jsem jednoduchý chlap, ale nevěřím, že to dělají jen a jen pro sebe a svůj odraz v zrcadle. A rozhodně nezáleží na tom, je-li žena malá, velká, tenká či větší. Prostě vám svým zíráním chceme udělat radost.

A proč na vás tak zíráme? Na tuto otázku je velice jednoduchá odpověď. Protože jste nádherné. Ale za krásou se skrývá daleko více. A ač jsme pohlaví natvrdlé, my muži moc dobře víme, co vše se skrývá za zdánlivě slabou a křehkou skořápkou vaší krásy.

krásná žena

Už naši dávní předci a umělci moc dobře věděli, proč na svá nejlepší umělecká díla mají ztvárnit právě ženu. A díky tomu jejich díla přetrvávají doslova navěky. Protože žena je zahalena hned několika tajemstvími. Jejich vnímání světa a především vnímání dění kolem sebe je a navždy zůstane pro nás muže navěky zahaleno neproniknutelným pochopením. A tajemno zkrátka přitahuje každého bez rozdílu.

To, že my muži ženám leckdy nerozumíme, není způsobeno naší hloupostí či dokonce ztrátou rozumu. Vždyť je spousta věcí mezi nebem a zemí, které ani ty největší vědecké kapacity nedokážou logicky objasnit. A vy ženy, přiznejme si, nám to leckdy moc neulehčujete, abychom pochopili tok vašich myšlenek. Jste zkrátka předurčeny k vyšším cílům, než které dokážeme kdy pochopit. Například taková zdánlivě banální věc jako je společný nákup v supermarketu. Pro nás zcela nelogické a hlavně nesystematické přecházení od jednoho regálu k druhému, třetímu a dalšímu, abychom skončili u toho prvního, a to hned třikrát?

nakupující žena

Vzápětí rychlý a zcela nečekaný přesun do oddělení ovoce a zeleniny, které jsme mezitím míjeli už čtyřikrát. A to celé završeno zlatou tečkou, kdy zboží z regálu č. 2 putuje zpět, abychom u regálu č.4 zjistili, že v regále č. 2 jsme zapomněli právě vrácené zboží. Možná zdánlivě přehnaný popis, pro ženy ale zcela jistě nedostatečně a málo popsaná realita v očích nás mužů. Už dávno jsem se vzdal myšlenky, že jednou odhalím toto tajemství a jednoduše jsem se tímto faktem smířil. A zřejmě nejsem sám, kdo to vzdal, vždyť při projíždění úzkých uliček supermarketu míjím nespočet kolegů, kteří ledabyle opřeni o nákupní vozík s výrazem naprostého vyčerpání se snaží držet krok se svou drahou polovičkou.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup