ÄŒastým a dost použÃvaným motorem v této MazdÄ› je G165. Má název podle výhonu, tedy 165 konà neboli 121 kW. Jedná se o motor s objemem 1998 cm3 s průmÄ›rnou spotÅ™ebou 6,4 litrů. K nÄ›mu je montována 6stupňová manuálnà pÅ™evodovka. Maximálnà rychlost je nÄ›kde kolem 201 km/h a zrychlenà z 0 na 100 km/h za 10,3 sekundy. S tÃmto motorem si můžete zvolit náhon i na vÅ¡echny ÄtyÅ™i kola. Dalšà klasickou dieselovou variantou je D150 s objemem 2191 cm3, ovÅ¡em protože je to nafta, tak výkon dosahuje hodnoty 150 konÃ. Ale zrychlenà s maximálnà rychlostà se lehce zvýšà a spotÅ™eba samozÅ™ejmÄ› snÞÃ. Jejà průmÄ›rná hodnota už je 4,9 litru.

Design
VevnitÅ™ si můžete povÅ¡imnout preciznost zpracovánÃ. Interiér je vyrobený z kvalitnÃch materiálů a barevné kombinaci, jenž do sebe krásnÄ› zapadá. PÅ™i jÃzdÄ› si užijete naprosté ticho a klid, protože kabina vozu je dobÅ™e izolována. Také umÃstÄ›nà vÅ¡ech ovládacÃch prvků je intuitivnà pro jeÅ¡tÄ› pÅ™ÃjemnÄ›jšà cestovánÃ. Ve voze je také zabudováno 10 reproduktorů, které poskytnou velice Äistý zvuk pronikajÃcà do vÅ¡ech zákoutà Mazdy. Nynà se pÅ™esuneme do vnÄ›jšà Äásti vozu. CelkovÄ› bych auto zaÅ™adil do průmÄ›rného tvaru SUV, ovÅ¡em s Typickou Äervenou barvou nabývá úplnÄ› jiného designu.

Technologie
Systém podporuje platformu IOS i Android, takže k mobil k autu pÅ™ipojÃte velice snadno. Tato funkce a mnohem vÃce se snadno ovládá pÅ™es sedmi palcový display. Zadnà dveÅ™e jde otevÃrat hned otevÃrat nÄ›kolika způsoby. Asi tÃm nejpohodlnÄ›jÅ¡Ãm je automatické otevÃránÃ, ke kterému staÄà mÃt jen klÃÄek od CX-5 u sebe. BudÃky s ukazateli tÅ™eba rychlosti a otáÄek majà jednoduchý a pÅ™ehledný design, takže se v nich dobÅ™e orientuje. Podvozek je Å™Ãzen speciálnÃm stabilizaÄnÃm systémem, takže se nemusÃte obávat ani kluzké vozovky. Ten funguje dÃky 27 senzorům a ty peÄlivÄ› snÃmajà vozovku a vyhodnocujà situaci, a to v kombinaci s pohonem na vÅ¡echny kola je klÃÄové.
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup