Mazda CX-5

Pohonné jednotky
Častým a dost používaným motorem v této Mazdě je G165. Má název podle výhonu, tedy 165 koní neboli 121 kW. Jedná se o motor s objemem 1998 cm3 s průměrnou spotřebou 6,4 litrů. K němu je montována 6stupňová manuální převodovka. Maximální rychlost je někde kolem 201 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 10,3 sekundy. S tímto motorem si můžete zvolit náhon i na všechny čtyři kola. Další klasickou dieselovou variantou je D150 s objemem 2191 cm3, ovšem protože je to nafta, tak výkon dosahuje hodnoty 150 koní. Ale zrychlení s maximální rychlostí se lehce zvýší a spotřeba samozřejmě sníží. Její průměrná hodnota už je 4,9 litru.
Mazda interiér
Design
Vevnitř si můžete povšimnout preciznost zpracování. Interiér je vyrobený z kvalitních materiálů a barevné kombinaci, jenž do sebe krásně zapadá. Při jízdě si užijete naprosté ticho a klid, protože kabina vozu je dobře izolována. Také umístění všech ovládacích prvků je intuitivní pro ještě příjemnější cestování. Ve voze je také zabudováno 10 reproduktorů, které poskytnou velice čistý zvuk pronikající do všech zákoutí Mazdy. Nyní se přesuneme do vnější části vozu. Celkově bych auto zařadil do průměrného tvaru SUV, ovšem s Typickou červenou barvou nabývá úplně jiného designu.
motor Mazda
Technologie
Systém podporuje platformu IOS i Android, takže k mobil k autu připojíte velice snadno. Tato funkce a mnohem více se snadno ovládá přes sedmi palcový display. Zadní dveře jde otevírat hned otevírat několika způsoby. Asi tím nejpohodlnějším je automatické otevírání, ke kterému stačí mít jen klíček od CX-5 u sebe. Budíky s ukazateli třeba rychlosti a otáček mají jednoduchý a přehledný design, takže se v nich dobře orientuje. Podvozek je řízen speciálním stabilizačním systémem, takže se nemusíte obávat ani kluzké vozovky. Ten funguje díky 27 senzorům a ty pečlivě snímají vozovku a vyhodnocují situaci, a to v kombinaci s pohonem na všechny kola je klíčové.